نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

سورپرایز شاهزاده سعودی برای نیوکاسل| از گواردیولا و کونته تا امباپه و بیل!

  • کد خبر: ۸۳۱۶۵
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
سورپرایز شاهزاده سعودی برای نیوکاسل| از گواردیولا و کونته تا امباپه و بیل!
شنیده می‌شود قرار است به زودی تحولات بزرگی در باشگاه نیوکاسل با حضور شاهزاده سعودی به عنوان مالک جدید این باشگاه رخ دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رسانه‌ها اعتقاد دارند حضور گروه عربستانی در نیوکاسل به معنای پایان کار استیو بروس در این باشگاه بعد از ۲ سال و ۳ ماه خواهد بود. لغو ممنوعیت پخش از شبکه قطری «بی‌این اسپورتس» در کشور عربستان باعث شد محمد بن‌سلمان کار خرید سهام نیوکاسل را تمام کند و حالا مشخص است که او جاه‌طلبانه به لیگ برتر آمده است.

نظرسنجی اخیر درباره آینده استیو بروس هم نشان داده ۹۴ درصد هواداران نیوکاسل خواهان اخراج او هستند، چرا که تیم در ۷ هفته نخست بردی نداشته و تنها ۳ امتیاز از ۳ تساوی گرفته، حالا نام‌های بزرگی پیرامون سرمربیگری نیوکاسل مطرح خواهد شد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی سابق چلسی که با این تیم قهرمان لیگ برتر شد و فصل قبل هم اینتر را به قهرمانی سری A ایتالیا رساند، در حال حاضر بیکار است. او با باشگاه اینتر به مشکل خورد، چرا که می‌خواستند ستاره‌های تیمش را بفروشند. به نظر می‌رسد مربی ۵۲ ساله ایتالیایی در نیوکاسل بتواند راحت کار کند، چرا که پول به اندازه کافی هست.

طرفداران نیوکاسل در ۳ سال حضور رافا بنیتس در این تیم دوستش داشتند و بخشی از این علاقه هم به‌دلیل مشکلاتی بود که سرمربی اسپانیایی تیم‌شان با مایک اشلی مالک منفور باشگاه داشت. بنیتس ۶۱ ساله که سابقه کار در لیورپول و رئال‌مادرید را هم داشته، در اورتون خوب شروع کرده و بعید است تافی‌ها راضی شوند او را راحت از دست بدهند.

ژوزه مورینیو، سرمربی فعلی رم در آخرین تجربه لیگ برتری‌اش روز‌های خوبی را پشت سر نگذاشت. برای اولین مرتبه در یک تیم یعنی تاتنهام نتوانست جامی به‌دست آورد و بعد از یک دهه به ایتالیا بازگشت. آقای‌خاص گزینه خوبی به شمار می‌رود، اما تازه به رم رفته و فعلاً به نظر نمی‌رسد باشگاه نیوکاسل بتواند سرمربی پرتغالی را استخدام کند. شاید در آینده نیوکاسل یک مربی مثل او به خدمت بگیرد.

روبرتو مانچینی، ۳۷ بازی بدون باخت ایتالیا تمام شد، اما روز‌های کابوس‌وار با روبرتو مانچینی به پایان رسید و قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را به‌دست آوردند. قرارداد مانچو با فدراسیون فوتبال ایتالیا تمدید شده و او به کارش ادامه خواهد داد. سابقه قهرمانی در منچسترسیتی باعث شده او را گزینه مناسبی برای نیوکاسل بدانیم. با این حال وضعیت فعلی نشان می‌دهد برای این که مربی ۵۶ ساله را از تیم ملی کشورش جدا کنند، کار سختی دارند.

جالب است بدانید حتی نام پپ گواردیولا هم بین اسامی مدنظر نیوکاسل شنیده می‌شود. سرمربی موفق فوتبال دنیا در یکی دو دهه اخیر، این روزها در منچسترسیتی یکه تازی می‌کند و از حاشیه امنیت خوبی روی نیمکت سیتی‌زن‌ها برخوردار است، اما تجربه نشان داده که گواردیولا علاوه بر ماجراجویی، از تغییر بدش نمی‌آید. 

او که در بارسلونا به شدت موفق بود، تاکنون دو تیم دیگر عوض کرده و سرمربی بایرن مونیخ و منچسترسیتی نیز بوده‌است. حالا مربی اسپانیایی شاید در انتهای فصل تصمیم بگیرد همکاری با شیخ منصور اماراتی را به پایان برساند و راهی نیوکاسل شود، تا با بن سلمان همکاری کند. 

خریدهای احتمالی نیوکاسل با بن‌سلمان

اما در بین بازیکنان مدنظر نیوکاسل نیز اسامی جذابی شنیده می‌شوند. از امباپه و هالند که قبل از این به نظرمی رسید به رئال مادرید بپیوندند، تا پوگبایی که حاضر نشده قراردادش را تا این لحظه با منچستریونایتد تمدید نماید. 

گرت بیل هم شاید یکی از گزینه‌های نیوکاسل باشد، البته اگر مورینیو به فوتبال انگلیس بازنگردد!

مشخص نیست دقیقا این اسامی چرا حول نیوکاسل مطرح می‌شوند، وقتی که این تیم هنوز مربی خود را انتخاب نکرده، اما آنچه مشخص است اینکه به زودی شاهد حضور ستاره های فوتبال در سنت جیمز پارک خواهیم‌بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->